Tuesday, November 24, 2009

Hutan Lipur Puncak Janing


Cantik sungguh pemandangan Hutan Lipur Puncak Janing....inilah gambar yang sempat aku snap semasa kami sekeluarga bermandi-manda di air terjun Puncak Janing...memandangkan kedatangan kami sewaktu musim hujan..pada hemat aku ler pusat rekreasi ini agak kurang sesuai dikunjungi maklum sajelah...air yang deras dan tangga kayu yang agak curam serta licin. Tambahan pula membawa anak kecil sambil berdukung ke tempat tersebut.

Pemergian aku ke sana tu pun bagi menemani suamiku yang menjadi 'moderator' bagi program kepimpinan yang dijalankan di PJ Sentosa. Hmmmmm...apa pun aku enjoy juga selain dapat meluangkan percutian keluarga yang tidak rasmi.....tempat yang dikunjungi tidak penting...yang penting dengan siapa????....itulah prinsip hidup aku dalam berumahtangga.....hehehe.....

No comments:

Post a Comment