Saturday, April 10, 2010

Terlebih Rajin...

Alkisahnya terlebih rajin nie bermula bila 'bestfriend' baik aku di sekolah menghadiahkan acuan karipap kat aku..jadi aku pun nak test acuan nie...sebelum nie bukan aku tak pernah buat kuih karipap tinggal lagi karipap yang aku buat ada pelbagai saiz. Kalau ikut dari segi berbaloi..mungkin anda akan kata baik beli jer..tapi kepuasan makan tue mengatasi segala-galanya.

Pada aku biar puas ati..dan yang paling penting inti dalam mesti banyak..hahaha...kalau kat kedai jual...kedekut giler..kekadang tue makan kulit jer...sabor jelah..

Nielah rupa karipap sardin aku yang mewah dengan intinya...istimewanya karipap air tangan aku ada yang kosong di dalamnya khas untuk anak2 aku yang tak makan kentang..alahai...berhati2 kot2 terkena karipap kosong...hehehe.

Lihatlah rupanya...yang terhangit tue adalah karipap kosong..kuang3x

Inti sardin yang sedikit basah..kering sangat xbest gak...


Berselera along menikmati karipap kosong..layan jerlah...

Pada sebelah petang lak..aku buat kudap petang plak..nielah rupanya puding karamel cream cracker aku...xterlalu manis..tetapi sedikit lemak..my favorite puding...

Dalam dok sibuk di dapur sempat lagi aku snap gmbr anak bongsu keladi aku..buat perangai pelik..lihat jerlah aksi dia..dah ler xpakai baju siap pakai spek mata dan tiup wisel..adoooiiiii...kekadang melihat gelagat mereka hilang penat di dapur...ikut sukalah adik oiiii!!!!

No comments:

Post a Comment