Sunday, January 10, 2010

Pengalaman Baru

Demam Sukantara kembali lagi....hmmmm...tahun nie aku bukan lagi pegang jawatan guru penasihat rumah sukan tapi kali nie naik pangkat sket...ketua penasihat rumah sukan WAJA. Wah..wah..wah....saper ler yang memandai-mandai naikkan pangkat aku tue...nampak gayanya besar bebenor ler tanggungjawab aku tue...

Nak dijadikan citer, ari nie bermulalah mesyurat rumah sukan sekolah...aku yang berpangkat besor nie pun mainkan ler peranan sebagai ketua. Aku paling lemah betul bab-bab cakap banyak nie...jadi hari ini lakaran sejarah dalam hidupku bila berpeluang berucap dan mengendalikan perlantikan ajk rumah sukan dikhalayak ramai...dah tue pakai haeler plak..(tul ke eja tue..cam salah jer). Ya Allah! ketar lutut dibuatnya...aku belasah jer..mujurlah rakan-rakan seperjuangan membantu dari belakang.....

Nasib aku selalu baik setiap kali 'turn' bertugas di perhimpunan..sekolah cuti...tapi kali nie memang tak bernasib baik...kena berucap juga dihadapan berpuluh-puluh murid dan guru-guru berpengalaman. Control cun abis aku ari nie....nasib..nasib...tapi aku sempat bertanyakan rakan sejawat...ok ke?...dia pun angkat tangan 'ok'....fuh! lega....!!!

No comments:

Post a Comment