Saturday, October 3, 2009

Frust gilerrrrr....

"Dah siap ke baju akak dik"? tanya aku kepada tauke siam di Arau..."Aaaaa....dah kak....tersenyum aku sampai ke telinga...maklum ajelah, baju raya tak siap...aku siap pasang angan-angan ler nak pakai baju baru aku tu pada ari jamuan raya kelas nanti pada 8/10/09 (Khamis).

Memandangkan suami dan anak-anak menunggu di dalam kereta, aku mengambil keputusan untuk tidak melihat baju tue...aku terus jelah membayar harga baju tue...elok sampai di rumah...punyalah terkejut beruk aku dibuatnya...baju jubah moden telah bertukar menjadi kebaya moden....biaq betoi!!!...bila aku try baju tu... Allah!!! tak sanggup nak nengok diri sendiri pun....cutting giler....CONFIRM! suami aku tak bagi pakai...nak hantar balik ke tauke siam tue..aku malas dah...jadi aku pun tetas semula baju tue sendiri....membebel aku sampai ke petang tak abis lagi, apa taknya dah ler terbang RM80...2 pasang lak tue...

Kesimpulannya, berhati-hatilah menempah baju terutama di musim perayaan...mungkin dia pun mabuk tengok baju banyak sangat sampai tersilap melihat tempahan. Apa pun, first and last ler aku hantar baju kat situ...redha jelah labu...

No comments:

Post a Comment