Monday, October 11, 2010

I'm Back......

          I'm backkkkkkkkk......dah lama rasanya aku xupdate blog nie...rindu rasanya...bukan masalah xda bahan utk dikongsi...tapi mmg aku xda mood untuk menulis...(mungkin pembawa org dalam)...hehe..
           Untuk pengetahuan semua...aku baru aje balik dari sabah...banyak pengalaman baru yang aku dapat...nak tau apa dia....terapi ikan....bukan ikan kecik2 yang gigit kaki tapi sebesar lengan orang dewasa....eeeiiiiiiii....walaupun gerun tapi aku gagahkan diri turun ke dalam air untuk merasai nikmat untuk digigit ikan....memang syookkkkkk....Jom layan gambar di bawah.
Muka gerun aku bila digigit ikan...abis bulu roma aku ditariknya...sakit...hehe.


Rupa ikan kelah di dalam sungai yang memang dilatih untuk menjalani terapi...


Pekan di kundasang...bersama kawan-kawan.


Bersama sahabat baik...di Pasar Nabalu.


Berlatarbelakangkan gunung kinabalu...


Cantik...kabus menutupi segenap ruang udara.


Menjalani terapi air panas...di Hot Spring (Poring).


Bergambar bersama rakan-rakan di Kampung Warisan.


Melawat di Muzium Tamadun Islam Sabah.


Meniti titi gantung untuk ke Kampung Warisan.


Membeli-belah buah-buahan di Pekan Nabalu.


Sempat bersolat di Muzium Terapung, Kota Kinabalu...


Menjamu selera di Mc' Donald di 1 Borneo....Kota Kinabalu.


Menghabiskan waktu di Kenny Rogers Penang Airport.


Inilah rupanya udang harimau yang aku import dari Sabah untuk dibawa pulang ke D1-1.1. Cukup mengiurkan....hehehe

No comments:

Post a Comment