Tuesday, February 16, 2010

Poco-poco Vs Breakdance??

Lamanya aku tue tak menjengah blog nie, sejak-sejak balik dari kursus baru nie. Maklum jerlah sibuk memanjang...kat bawah nie, aku nak kongsi bersama antara aksi-aksi anak murid aku semasa aktiviti kelab kebudayaan dan kesenian pendidikan khas berlangsung...lain yang diajar, lain yang dibuatnya. Kira kantoi jugalah objektif aku pada ari tue..apa taknya? aku ajar tarian poco-poco tetapi budak-budak nie belasah tarian 'entah apa-apa tah'. Sekali tengok cam 'breakdance', dua kali tengok lak cam 'shuppel' (cam salah eja jer) alahhhh....cam tarian kena gigit kerengga tue. Kat bawah nie, ada beberapa keping yang sempat aku snap, korang layan jerlahhhhhhhhhhhh.....



Abooul Ammier sedang menunjukkan aksi solonya 'breakdance'...alahai!!!!


Firdaus pun taknak mengalah gak...belasah tarian yang entah apa-apa tah!!!...ikut suka koranglah..janji bahagia...


Shafiq (kiri) dan Hasrin (kanan) plak belasah tarian 'ikut suka akuler'..kantoi objektif cikgu ari tue...hahahaha...

No comments:

Post a Comment